MX points back ...

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Květen 18 12:09:46 CEST 2000

On Thu, 18 May 2000, Jan Satko wrote:

> Ved aj ja si mysli, ze by to mal mat osetrene.
> Inak ako to moze fungovat via ako 2 roky, ked 8.9.3 nie je na svete viac
> ako 2 roky. A iba on neho su subory ako access, mailertable a
> virtusertable ???

No, to je lahko vyvratitelny omyl. Mailertable bola uz v prvej 8.9.x verzii.
Ak by si si ju stiahol, zistil by si, ze subor cf/feature/mailertable.m4 ma
datum: May 20  1998, co priblizne sedi. Ako to bolo zo starsimi verziami som
uz nezistoval (nie je to pre mna az take dolezite), ale RedHad mal uz v
8.8.x verzii antispamove pravidla, ktore uz neviem na akom principe
fungovali.

					jano

--
Once there came a storm in the form of a girl
It blew to pieces my snug little world