MX points back ...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Květen 18 10:09:49 CEST 2000

> Nemyslim. Bol by to velmi zly program, keby sa obsah vystupneho suboru
> pokazil zmenou jeho mena. Hladal by som chybu inde. Okrem toho mam prakticky
> overene, ze to funguje na mnohych strojoch pocas, neviem presne, ale urcite
> viac ako 2 rokov. :)

Ved aj ja si mysli, ze by to mal mat osetrene.
Inak ako to moze fungovat via ako 2 roky, ked 8.9.3 nie je na svete viac
ako 2 roky. A iba on neho su subory ako access, mailertable a
virtusertable ???

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }