Helo command rejected: Host not found;

Edvard Miskej miskej na tmp.cz
Pondělí Květen 22 14:53:51 CEST 2000

> ak mate v poriadku vasu DNS (aspon vacsinou, myslim tym to ze netrpi castymi
> a dlhymi vypadkami) tak nie je vobec problem, len odporucam zapnut kontrolu
> spravneho MAIL FROM:
> vyhnete sa zle nakonfigurovanym klientom a spamu

DNS je u providera a odezvy zatim byly velmi rychle.
Nas Postfix (prominte sendmailisti) kontroluje jak DNS mail serveru a tak
spravnost domeny v Mail From:
Spis mi slo o to, ze po prvnim tydnu provozu to vracelo maily i od velkych
spolecnosti typu IOL (uz ma rev. v poradku), Radiomobil atd. a tak prijdou
uzivatele naseho serveru o zpravy. Pokousim se aspon kontaktovat spravce :-(
Ale kdyz se kaci les se spamem z neexistujicich domen, tak asi letaji trisky
:-)))

Diky E. Miskej