Nelokalni uzivatel na lokalni domene

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Květen 24 18:09:36 CEST 2000

> Problém je, že všechny adresy jsou ze stejné domény. Na Internetu u
> providera mají poštovní server, pro svou doménu firma.cz - ze kterého si
> emaily uživatel v_jinem_meste vyzvedává.

My pre boha vysvetlite ako mozu mat uzivatelia schranku firma na firma.cz a
inafirma na firma.cz na dvoch roznych serveroch ? To mate v lokalnom DNS
nejake cudne zaznamy ? Alebo ak som to zle pochopil, tak to skuste
napisat tak aby to aj volakto pochopil.

> Nyní se mi jedná o nastavení lokálního poštovního serveru tak, aby
> lokální poštu neodesílal na jejich server v Internetu, ale vyřídil
> lokálně (bez napojení na internet). Až na zmíněné uživatele.

Lokalnym ju da a ked najde nejakeho z inemesto, tak ju posle na iny
server.

> Také jsem uvažoval použít virtusertable, jenže tím bych musel změnit v
> adrese v_jinem_meste na firma.cz změnit doménu, čímž by se ale email stal
> nedoručitelným. Kdyby šlo nastavit sendmail.cw nebo mailertable ne pro
> celou doménu, ale pro jednotlivé uživatele, byl bych spokojen...

A ako si predstavujete ze inafirma na firma.cz bdue u providera a
user na firma.cz bude na vasom serveri ? Ved to sa neda. Aspon o tom neviem
aby sa rozne stroje spravali ako jeden a DNS zaznamy boli v poriadku.

Skuste to naozaj napisat tak aby sa tomu dalo chapat.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2