Nelokalni uzivatel na lokalni domene

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 24 20:57:53 CEST 2000

satko na quanto.uniag.sk (Jan Satko) writes:

> My pre boha vysvetlite ako mozu mat uzivatelia schranku firma na firma.cz a
> inafirma na firma.cz na dvoch roznych serveroch ? To mate v lokalnom DNS
> nejake cudne zaznamy ? Alebo ak som to zle pochopil, tak to skuste
> napisat tak aby to aj volakto pochopil.

> Lokalnym ju da a ked najde nejakeho z inemesto, tak ju posle na iny
> server.

> A ako si predstavujete ze inafirma na firma.cz bdue u providera a
> user na firma.cz bude na vasom serveri ? Ved to sa neda. Aspon o tom neviem
> aby sa rozne stroje spravali ako jeden a DNS zaznamy boli v poriadku.

Ja myslim, ze by to slo nasledovne:

mam dve instance MTA s ruznymi konfiguracemi.

MTA na portu 25 slouzi jako lokalni pro firma.cz.

MTA na portu xx26 slouzi jako preposilac na server do inetu.

MTA na portu 25 preposle vsechnu postu pro nelokalni uzivatele serveru
na portu xx26, ktery ma konfiguraci, ktera to posle na vzdaleny
server.

Urcite by to slo i jinak, ale tak je to asi
nejsrozumitelnejsi. Varianty jsou mozne.

Brno, Czech Republic

Daląí informace o konferenci Sendmail