Nelokalni uzivatel na lokalni domene II

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 25 10:54:14 CEST 2000

Právě subdoméně jsem se chtěl vyhnout (vyžaduje zásah providera).

Nicméně vše nasvědčuje tomu, že pokud nebude možno použít adresu typu
uživatel na firma.provider.cz (či tak nějak), nebude asi jiná možnost.

Napadlo mne ještě, že by doména třetí úrovně mohla být fingována-
virtusertable by pravila, že emaily na olomouc na firma.cz mají být předány
na olomouc na externe.firma.cz, a genericstable při odesílání pošty
provedla přejmenování zpět na olomouc na firma.cz. Jenže mi buď
genericstable nepřejmenovává adresu příjemce, nebo jsem měl někde chybu.
Nevíte, zda by tato myšlenka byla průchozí (tedy jestli genericstable
má šanci přejmenovávat adresu příjemce)?

Díky,
Slávek.