Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pátek Listopad 3 14:13:46 CET 2000

> Date: Fri, 3 Nov 2000 00:03:41 +0100
> From: Jarda <zzz na apexcomp.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: X-MIME-Autoconverted: from quoted-printable to 8bit by
>
> Jakou volbou v sendmail.mc vypnu tuhle konverzi?
>
> V howto a doc se píše jen o rekompilaci. Nechce se mi věřit, že je to
> opravdu nutné.

Jak v .mc, to nevím, ale v .cf je to flag "9" v definici
příslušného maileru:

Mmailer ... F=9

Asi je nutné, aby se o změně dověděl sendmail, běží-li jako daemon
(signál, restart); rekompilace ne (není to v kódu, ale v .cf).

Osobně příliš nechápu, proč to chcete vypínat. Mně osobně připadá
F=9 dosti šikovné, zvlášt pro mailer=local (a mailer=prog) když
není po ruce MIME-MUA - pak lze číst zprávy s národní abecedou
rovnou (jsou-li k dispozici správné fonty ve správné znakové sadě) -
samozřejmě pro "Content-Type: text/plain".
--
                                                Luboš Kašpar