Jarda zzz na apexcomp.cz
Neděle Listopad 5 22:49:15 CET 2000

> Jak v .mc, to nevím, ale v .cf je to flag "9" v definici
> příslušného maileru:
> Mmailer ... F=9

Přidal jsem do /etc/sendmail.mc řádek:
define(`LOCAL_MAILER_FLAGS',`SPfhn')dnl `SPfhn9' is default
tím jsem konverzi vypnul, ale vyřešit můj problém mi to nepomohlo (viz
níže).

> Osobně příliš nechápu, proč to chcete vypínat. Mně osobně připadá
> F=9 dosti šikovné, zvlášt pro mailer=local (a mailer=prog) když
> není po ruce MIME-MUA - pak lze číst zprávy s národní abecedou
> rovnou (jsou-li k dispozici správné fonty ve správné znakové sadě) -
> samozřejmě pro "Content-Type: text/plain".

Na náš MS Exch server 5.5 někdo začal posílat mail bombing, tak jsem
před ním na firewallu pustil sendmail, který příchozí poštu předává pomocí
/etc/aliases do MS Exch. Vše chodí OK jen zprávy z konference
<WINNT-L na LIST.EMWAC.CZ>, které obsahují diakritiku se v Outlooku 2000
zobrazují quoted-printable: "=C8e=B9tina na NT 4=2E0".

Jarda