Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Pondělí Listopad 6 11:03:30 CET 2000

5. 11. 2000 napsal(a) Jarda na téma ,Re[2]: X-MIME-Autoconverted: from...:

J> Přidal jsem do /etc/sendmail.mc řádek:
J> define(`LOCAL_MAILER_FLAGS',`SPfhn')dnl `SPfhn9' is default
J> tím jsem konverzi vypnul, ale vyřešit můj problém mi to nepomohlo (viz
J> níže).

Uz jsem dlouho nepracoval na doladovani s .mc, takze nevim, ale vzhledem k
tomu, ze je to zpracovavno makroprocesorem, nekdy docela zalezelo na
poradi. Nektere jine volby to take prebijely.

J> Na náš MS Exch server 5.5 někdo začal posílat mail bombing, tak jsem
J> před ním na firewallu pustil sendmail, který příchozí poštu předává pomocí
J> /etc/aliases do MS Exch. Vše chodí OK jen zprávy z konference
J> <WINNT-L na LIST.EMWAC.CZ>, které obsahují diakritiku se v Outlooku 2000
J> zobrazují quoted-printable: "=C8e=B9tina na NT 4=2E0".

Plynou mi dve otazky:

1) Exchangi to asi nepredavate pres mailer local, ale pres nejakou
variantu smtp (smtp. smtp8, esmtp, relay ...) Tak proc by Vam melo pomoci
meneni priznaku u local?

2) Podle toho, co popisujete, by to mohlo byt zpusobeno mnoha duvody, ale
rozhodne ne pritomnosti priznaku 9 -- odstraneni devitky zakaze sendmailu,
aby pro nektere zpravy, kde je to vcelku jednoduche a ma to smysl, provedl
pred dalsim odeslanim prevod z quoted-printable do 8bit (podle MIME), tj.
pak uz tam quoted-printable nebude. Anebo pokud bude, nebude na to mit
vliv priznak 9. Hlasi se exchange jako 8BITMIME (v ESMTP)? Pokud ne,
poslete ji via mailertable pres smtp8. Hlasi se exchange jako ESMTP? Pokud
ne, nasmerujete postu na pres mailer esmtp.

Napiste obecne vice a zkoumejte, co se deje.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, ref. systémové administrace OIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,