potvrdzovanie prijatia mailu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Neděle Listopad 12 18:26:12 CET 2000

Igor Kilian wrote:

> Mam problem s jednym sitom. Ked mi chce odtial poslat mail, tak mi ho stale
> posiela, aj ked som ho uz dostal. Od administratora som sa dozvedel, ze man
> nepotvrdeny prijem mailu. Skusal som posielat z usa.net obidvomi smermi z
> viacerych klientov a vsetko bolo OK. Mam nieco zle? Nenasiel som taky parameter
> v sendmaily.

	No, problem bude v tom, co to znamena ten "nepotvrdeny prijem mailu".
Napada me jedine - ze vas sendmail po fazi "DATA" neodpovi kodem 250,
ale presto postu doruci. To je znamy casovy hazard SMTP protokolu, v
praxi se ale obvykle objevuje pouze vyjimecne.

	Administrator vam jiste dokaze poskytnout detalni zaznam z jeho logu o
odeslani, vy mate o tomto dopisu v LOGu take neco napsano - a teprve na
zaklade techto dvou LOGu bychom mohli postoupit o kousek dal.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz