Amavis a licence antiviru

David Toman dtoman na aapf.cz
Úterý Listopad 14 19:05:02 CET 2000

Rehor Petr wrote:

> Co se tyka McAfee, tak by to melo fungovat tak, ze licencni
> politika je postavena na celkove antivirove ochrane site - tedy
> kupte si licenci na vsechny pocitace ve vasi siti a pouzivejte
> jakoukoliv verzi nasich antivirovych produktu na kteremkoliv
> pocitaci ve vasi siti. Kdyz jsem se zajimal asi pred dvema
> lety jak koupit pouze antivirovou ochranu elektronicke posty,
> tak jsem zjistil, ze to nejde a musi se koupit licence na
> vsechny pocitace v siti.
>
> Petr

To je naprostá pravda, McAfee se kupujue na celou síť a cena je podle
počtu počátačů. A není to zrovna levná záležitost, na dva roky to stálo
skoro 60K Kč pro 25 PC. Na WindowsNT běží jako služba na pozadí, ale
verze pro Linux jako daemon nefunguje. Navíc je linuxová verze ztím spíš
popelka, je to vlastně pouze engine, která dokáže zkontrolovat zadaný
adresář, a chybí tomu nějaké lepší rozhraní, třeba do X.

S pozdravem
D. Toman

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz