Amavis a licence antiviru

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 16 12:38:03 CET 2000

|Asi je treba zopakovat, ze MTA="Mail Transfer Agent", takze to
|neni zadny VDA="Virus Detection Agent" a uz asi vubec ne
|VIA="Virus Investigation Agent". Proc se ma MTA zdrzovat
|takovymi vecmi, ktere ohrozuji jen MS-Win-XX? VDA/VIA by mel byt
|v koncovem MS-klientskem systemu (typicky Exchange) a/nebo
|jako jakysi resident pod MS-Win-XX. Kdyz se pres stejny MTA
|dorucuje posta do MS-Win-XX i na stroje s jinym OS (napr.
|s linuxem ap.), proc ma byt dorucovani posty pro uzivatele z techto
|jinych stroju zbytecne zdrzovano (a hlavne znejistovano - kazda
> [...]

No nevim. Je uplne jedno jestli to co MTA kontroluje jsou viry nebo
neco jineho. Podle mne by MTA mel byt schopen efektivne filtrovat
zpravy ktere pres nej bezi.

Doba kdy MTA jen slepe dorucoval co mu prislo, je pryc.
Je samozrejme, ze pozadovat, aby (prehnane receno) kazdy MTA
kontroloval zpravy na moznou existenci viru pro platformu MS je holy
nesmysl.

                             dabel