Kopie emailů a SMTP

Petr Savinec savinec na aster.cz
Čtvrtek Listopad 23 01:12:01 CET 2000

No totiž už toho zákazníka přesvědčuji delší dobu, že je to blbost ... právě
z těchto důvodů.
Bohužel je to zákazník, tak z mé strany se snažím ho asertivně zvládnout, v
případě neúspěchu si stejně najde někoho jiného (pak mi to asi stejně vadit
nebude, z těchto důvodů). Pro úplnost chci ještě uvést jeho argumentaci
(emaily a internet stránky zaved pod tlakem zákazníků, dost konzervativní):
snaží se ochránit výrobní dokumentaci své firmy, případně stížit pirátské
předání informací konkurenci a emailem je to jednoduché a rychlé (pozn. vždy
to mohou nahrát na disketu a poslat z inet. kavárny) a neprovádět tuto
nekalou činnost za peníze firmy ...
Ale teď mě napadla jedna, možná kompromisní, věc: což evidovat jen adresy
příjemců, bez obsahu. Něco jako detailní telefonní výpis ...
Dík za názory.