Re: Kopie emailů a SMTP [Velmi Off-Topic]

Jan Moravec jmoravec na protel.cz
Čtvrtek Listopad 23 08:29:32 CET 2000

Dobre rano,

<VELMI "OT">

   uz mi to neda a musim se take zapojit nekolika recnickymi otazkami:

1) Eviduje ona dotycna firma take kazdy papir, ne kterem pochopitelne lze
vynes vyrobni tajemstvi? (vytisknu - odnesu)
2) Eviduje take to, co kdo kde po pracovni dobe vypravi nebo pise ci
kresli? (zapamatuju - predam)
3) Lze take fotografovat na pracovisti? (co dodat ...)
4) Evidujete a analyzuje zaznamy z logu el-posty (date/from/to/size/...)?
(poslu to na adresu svoji zeny, resp. na vice adres na free serveru
rozsekane v malych baliccich)

5) Neni vhodne se vice zabyvat vyberem zamestnancu nez naslednou velmi
slozitou kontrolou jejich pracovni ci mimo pracovni cinnosti?
6) Neni vhode motivovat zamestnance tak, aby nemeli zajem vynaset obchodni
tajemstvi?

[...]

   Nikdy se Vam nepovede uchranit data pred zneuzitim pred uzivatelem
(zamestnancem), ktery s danymi daty pracuje! (ucetni zkratka musi znat
data, ktera ji projdou rukama a ktera zauctuje)

</VELMI "OT">

   S pranim

	- hezkeho dne a
	- zachovani se podle Vaseho svedomi, ci pozadavku zakaznika,
	- bezproblemoveho nastaveni podle jiz drive uvadenych doporuceni

	a nezabredani hloubeji do tohoto tematu
	a opusteni teto konference s prispevky podobnymi tomu mojemu

   Velmi se omlouvam za OT.

			Jan Moravec

PS: Nereagujte, PROSIM, na tento mail.

[...]