Zrychleni Qmailu

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pátek Listopad 24 14:29:54 CET 2000

> IMHO se server pokousi overit v reverzni DNS od koho se navazalo
> spojeni. A protoze se mu to nedari, skonci overovani az po vyprseni
> timeoutu.
>
> Asi by pomohlo, aby byly dostupne i reverzni zaznamy o stanicich -
> bud rozjet lokalne DND server nebo na postovnim serveru doplnit
> stanice do /etc/hosts.

U sendmailu mam jeste zkusenost, ze dlouho trva ident na stanici,
ktera neprovozuje identd. Kdyz se ident nepouziva, tak se navazani
spojeni velmi zrychli. Mozna, ze je podobny zakopany pes i v Qmailu.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz