Zrychleni Qmailu

Mira Tempír mira na cekit.cz
Sobota Listopad 25 20:30:35 CET 2000

jak spoustite qmail-smtpd ?
jestli pres tcpserver tak muzete zkusit volby -H -R, ale je to jen
obchazeni problemu, lepsi bude se podivat na konfiguraci DNS

vy pouzivate smtp-auth patch nebo jake prihlasovani ?

v teto a linuxove konferenci pomerne ano

--
    Mira Tempír <miroslav.tempir na cekit.cz> ---[..čekit...]---
    http://www.cekit.cz/ ------------ it's all about Internet