zalozni mail server

No Comment Group, s.r.o. / Sales department sales na nocomment.sk
Středa Říjen 4 17:24:37 CEST 2000

> A odkial je tato definicia ?
> Sa stavim ze ked spravim presny opak, tak to bude fungovat :-)

no neviem, ak kanonicke meno != hostname na linuxe tak sendmail (aspon mne)
vracia spravy typu "... MX problem?". Bez reverzu mi to nikdy neslo a to ze
to nesmie byt cname je v rfc (mozno tam je aj to o reverze...)

rwi