zalozni mail server

No Comment Group, s.r.o. / Sales department sales na nocomment.sk
Středa Říjen 4 17:27:29 CEST 2000

> Prvni cast (MX nesmi ukazovat na CNAME) je "strongly
> recommended" v RFC; vetsina resolveru si s tim ovsem poradi (i
> kdyz zanechavaji obcas stiznosti v logu).
>
> Druha cast je nesmysl. (Mohl by autor rozvest svoji myslenku?)

teraz tu asi vyzeram ako totalny blbec ale ak mam napr. stroj a niekolko IP
nabindovanych na rozhrani. V /etc/host musim mat to iste za MX inak mi
sendmail vracal "... MX problem?". Pozeral som to aj v dokumentaci.

K tomu reverzu, len matne sa pamatam ale tusim vo FAQ na sendmail.org je to
presne opisane co to robi ked to tak nie je.

rwi