SMTP hlasi Winsock error

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Říjen 5 10:42:26 CEST 2000

chyba bude asi v tom, ze jste to poslala do do spatne konference, my nejsme
M$.
Mozna byste se mela prihlasit do nejake jejich konference, ale ta bude
urcite placena.
Nebo naprava bude v MS knowledge Base, ale neverejna a nedostupna.
A mozna Micro$oft prohlasi tmu za standard.
V nejlepsim pripade rekne ze Vase mys neni na seznamu M$ HW compatibility
listu (to neni vymysl, to mi jednou  rekli).
Asi jste zapomnela zaplatit za kazde SMTP spojeni.

-----Původní zpráva-----
Od: cz-comp-mail-sendmail na ern.kit.vslib.cz
[mailto:cz-comp-mail-sendmail na ern.kit.vslib.cz]za uživatele Katerina
Cerna
Odesláno: 5. října 2000 9:03
Komu: sendmail na linux.cz
Předmět: SMTP hlasi Winsock error

Prosim poradte mi!!!
mam IIS 4.0 a posilam postu pres asp stranky. Zasilky se mi spravne zaradi
do Queue, ale SMTP server nic neposle, misto toho vytvori soubor s timto
chybovym hlasenim:

Connection to adis.cesnet.cz. with Ip Address 195.113.150.68 failed from
ms.destila.cz-194.108.54.222
cerna na destila.cz
Server received Winsock error Connection refused.

Muze byt chyba v SMTP serveru nebo v DNS, nevim kde mam zacit.
Jeste by me zajimalo co presne znamena polozka Smart host u SMTP, jestli to
dobre chapu muzu tam napsat IP adresu serveru kam se ma posta smerovat.