vyzvednuti posty ze zalozniho mail serveru

Robert Walaski wujek na centrum.cz
Neděle Říjen 8 20:49:47 CEST 2000

> napadaji me 2 duvody:
>
> 1) Tvuj sendmail z nejakeho duvodu neprijima (nebezi, firewall.....)
> 2) zalozni postak posila postu nekam jinam nez ma (problem s DNS ??)

Mam nainstalovany Posfix, ten bezel. Zkousel jsem zhodit i firewall a taky nic.
Takze spravne bude asi 2). A kde mam hledat chybu v DNS?! Podle me by tam melo
byt neco toto. Nameserver bezi u ISP.

mojedomena.cz. IN  MX 5  mujstroj.isp.cz.
mojedomena.cz. IN  MX 10  mail.isp.cz.

Diky moc

Robin.