Prosba o pomoc s konfiguraci sendmailu

Miroslav Vancl mvancl na atlas.cz
Středa Říjen 18 10:36:23 CEST 2000

Kolegove, pomozte prosim !

Jsem naprosto nedotceny znalosti fines konfigurace sendmailu a
potreboval bych nakopnout.

Podedil jsem Linuxovy stroj se sendmailem ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3 s
konfiguraci, kterou uvadim dale. Sendmail bezi na "firewallu" (s nazvem
firewall) a slouzi pro domenu mydomain.cz. Jsou na nem take mailboxy pro
uzivatele z vnitrni site (pouziva se POP3), z Internetu se k poste
nepristupuje. Firewall neforwarduje, je na mem jen sendmail a
http-proxy. Nameserver pro dotazy z Internetu je u providera, pro
vnitrni sit je na jinem vnitrnim serveru. MX zaznam pro mydomain.cz
smeruje na firewall.mydomain.cz.

Chtel bych usporadani zmenit tak, aby sendmail na stroji firewall
predaval vsechnu postu pro domenu mydomain.cz na server smtp.mydomain.cz
ve vnitrni siti (tj. neviditelny z Internetu). Predpokladam, ze
konfiguraci sendmailu a konta uzivatelu prekopiruju z firewallu. Co vsak
mam udelat se sendmailem na firewallu ? Odhaduji, ze take musim nastavit
MX zaznam na vnitrnim nameserveru na smtp.mydomain.cz, ale jak se s tim
vyporada firewall, ktery vidi i MX z Internetoveho nameserveru ?

Vec pomerne specha a ja nemam silu a cas studovat principy konfigurace.
Budte od te dobroty a poradte nekdo.

M. Vancl

===
include(`../m4/cf.m4')
define(`confDEF_USER_ID',``8:12'')
VERSIONID(`linux for smtp-only setup')dnl
OSTYPE(linux)
define(`confAUTO_REBUILD')dnl
define(`confTO_CONNECT',`1m')dnl
define(`confTRY_NULL_MX_LIST',true)dnl
define(`confDONT_PROBE_INTERFACES',true)dnl
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH',`/usr/bin/procmail')dnl
FEATURE(nouucp)dnl
FEATURE(`smrsh',`/usr/sbin/smrsh')dnl
FEATURE(`virtusertable')dnl
FEATURE(redirect)dnl
FEATURE(always_add_domain)dnl
FEATURE(use_cw_file)dnl
FEATURE(local_procmail)dnl
MAILER(procmail)dnl
MAILER(smtp)dnl
FEATURE(`access_db')dnl
FEATURE(`blacklist_recipients')dnl
FEATURE(`accept_unresolvable_domains')dnl
===