Prosba o pomoc s konfiguraci sendmailu

Tom Z. Meinlschmidt znouza na salome.datron.cz
Středa Říjen 18 12:50:43 CEST 2000

internetovy MX si hodite na sendmail na firewallu. na tom samem sendmailu udelate maskaradu a pres mailertable budete postu prehazovat dovnitr na jiny MTA.

v mailertable date
domena.cz	smtp:[ip_adresa_stroje_uvnitr]

a v sendmail.cf najdete DM a dopiste DMdomena.cz

pokud pouzivate m4 na generovani, tak pridate (tusim) feature("mailertable") a feature("masquerade"), ale tuto bliz na sendmail.org - ja to pisu primo do .cf

BTW - jinak to tu bylo uz asi 100x

tm

On Wed, Oct 18, 2000 at 10:36:23AM +0200 Miroslav Vancl [mvancl na atlas.cz] wrote:
> Kolegove, pomozte prosim !
>
> Jsem naprosto nedotceny znalosti fines konfigurace sendmailu a
> potreboval bych nakopnout.
>
> Podedil jsem Linuxovy stroj se sendmailem ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3 s
> konfiguraci, kterou uvadim dale. Sendmail bezi na "firewallu" (s nazvem
> firewall) a slouzi pro domenu mydomain.cz. Jsou na nem take mailboxy pro
> uzivatele z vnitrni site (pouziva se POP3), z Internetu se k poste
> nepristupuje. Firewall neforwarduje, je na mem jen sendmail a
> http-proxy. Nameserver pro dotazy z Internetu je u providera, pro
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++