Sendmail nechce odesilat zpravy od lokalnich uzivatelu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 20 14:19:01 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Michal Krause wrote:

> Zkusil jsem zapnout verbose posting v Pine (dobry figl, ten jsem neznal
> :) a vysledek je tento:

To se zapina nekde v pine ? A ono to pak pousti sendmail s nejakym
verbose parametrem ?

> 050 <vblaho na nextra.sk>... Connecting to mailhub.nextra.sk. via esmtp...
> 050 220 box.nextra.sk ESMTP
> 050 >>> EHLO rambo.elt.sk
> 050 250-box.nextra.sk
> 050 250-PIPELINING
> 050 250-8BITMIME
> 050 250 ETRN
> 050 >>> MAIL From:<krause na rambo.elt.sk>
> 050 451 DNS temporary failure (#4.3.0)

Hmm to je zajimave.

> 050 <vblaho na nextra.sk>... Connecting to mail-relay1.nextra.sk. via esmtp...
>
> atd. pro vsechny ctyri MX zaznamy. Uprimne receno, nejsem o nic
> moudrejsi.

Zkusil jsem tohle -

[petrsi na marvin petrsi]$ nslookup
Default Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

> set querytype=MX
> mailhub.nextra.sk
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

nextra.sk
        origin = ns.nextra.sk
        mail addr = tps.ncc.nextra.sk
        serial = 200010180
        refresh = 28800 (8H)
        retry   = 7200 (2H)
        expire  = 604800 (1W)
        minimum ttl = 86400 (1D)
> rambo.elt.sk
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

*** virgo.jcu.cz can't find rambo.elt.sk: Non-existent host/domain

a zda se mi ze pri dotazu co je MX pro rambo.elt.sk to asi nevraci co by
melo ? Teda ale netusim jestli je to nutne aby to fungovalo.