Sendmail nechce odesilat zpravy od lokalnich uzivatelu

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Říjen 20 14:50:46 CEST 2000

On 20/10/2000, Petr Simek wrote:

> To se zapina nekde v pine ? A ono to pak pousti sendmail s nejakym
> verbose parametrem ?

Bylo to v odpovedi pana Solnickeho na muj mail. V preferencich Pine je
moznost zvolit enable-verbose-smtp-posting, pak se po Ctrl-X pro
odeslani da pred potvrzenim zapntou verbose (Ctrl-W).
Nevim, co dela dal, ale na jednom serveru, kde jsem to zkusil mi to
reklo neco "VERBOSE mode error: 502 Verbose unavailable", takze je to
zrejme soucast SMTP protokolu.

> Zkusil jsem tohle -
[snip]
> Server:  virgo.jcu.cz
> Address:  160.217.1.10
>
> *** virgo.jcu.cz can't find rambo.elt.sk: Non-existent host/domain
>
> a zda se mi ze pri dotazu co je MX pro rambo.elt.sk to asi nevraci co
> by melo ? Teda ale netusim jestli je to nutne aby to fungovalo.

Ano, rambo.elt.sk nema svuj MX zaznam, ale nemam pocit, ze by to mel byt
duvod k odmitnuti. Nebo se mylim? Mel jsem za to, ze v tom pripade se
dorucuje podle A zaznamu (puvodne jsem se domnival, ze MX musi byt, ale
po nekolika debatach zde i v linux na linux.cz bylo IMHO resume, ze A
staci).

S pozdravem

                           Penguino  veritas