Sendmail nechce odesilat zpravy od lokalnich uzivatelu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 20 14:58:37 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Michal Krause wrote:

> Ano, rambo.elt.sk nema svuj MX zaznam, ale nemam pocit, ze by to mel byt

No kdyz pocitac nema svuj MX zaznam tak to hlasi zhruba tohle -

> mailhub.nextra.sk
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

nextra.sk
        origin = ns.nextra.sk
        mail addr = tps.ncc.nextra.sk
        serial = 200010180
        refresh = 28800 (8H)
        retry   = 7200 (2H)
        expire  = 604800 (1W)
        minimum ttl = 86400 (1D)

ale ta odpoved na rambo.elt.sk je nejaka divna.

> duvod k odmitnuti. Nebo se mylim? Mel jsem za to, ze v tom pripade se
> dorucuje podle A zaznamu (puvodne jsem se domnival, ze MX musi byt, ale
> po nekolika debatach zde i v linux na linux.cz bylo IMHO resume, ze A
> staci).

Staci, ale tu hlaska ktera se vraci pri MX dotazu ve Vasem pripade vypada
jako kdyz se zeptam na neexistujici stroj -

> rambo.elt.sk
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

*** virgo.jcu.cz can't find rambo.elt.sk: Non-existent host/domain

> bimbo.elt.sk
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

*** virgo.jcu.cz can't find bimbo.elt.sk: Non-existent host/domain

kdezto u stroje ktery taky nema MX zaznam ale je v DNS mi to odpovi -

> instal.jcu.cz
Server:  virgo.jcu.cz
Address:  160.217.1.10

jcu.cz