Prosba o pomoc s konfiguraci sendmailu

Miroslav Vancl mvancl na atlas.cz
Pondělí Říjen 23 09:25:10 CEST 2000

"Tom Z. Meinlschmidt" wrote:

> internetovy MX si hodite na sendmail na firewallu. na tom samem sendmailu udelate maskaradu a pres mailertable budete postu prehazovat dovnitr na jiny MTA.
> BTW - jinak to tu bylo uz asi 100x

Tomu docela verim. Problem ale je, ze zaprve nejsem stalym ctenarem teto
konference (moc bych prispevkum asi ani nerozumel) a zadruhe, ackoliv
jiste existuje archiv, stejne bych asi nebyl schopen kyzenou informaci
nalezt. Zbezne jsem prohlizel i FAQ kdesi (asi sendmail.org), ale
nepochodil (? nepochopil) jsem.

V kazdem pripade dekuji za rychlou odpoved a jakmile budu moci, hned to
zkusim.

S pozdravem

M. Vancl