jak oddelit postu pro jednoho uzivatele

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pátek Září 1 09:59:01 CEST 2000

> mam "domenu", ktera ma MX dejmetomu na server "mail"
>
> Potrebuji udelat, aby se vsechan posta predavala na ten
> stroj, coz neni
> problem, tak to funguje ted, ale prave pro jednoho uzivatele
> chci postu
> prijimat lokalne, tj me zajima, zda se bere driv mailertable nebo
> virtusertable, protoze pak bych do virtusertable dal napr
> uzivatel na domena	lokalni_schranka
>
> a do mailertable pak
> domena	smtp:mail
>
> jde mi o to, ze veskera posta ted chodi na exchange. vzhledem
> k tomu, ze
> [...]

Hrisna myslenka. Proc tolik drit. Vytvorte si pro sebe v Exchange
serveru externiho uzivatele s mail adresou toho linuxu a na ni si
veskerou postu preposilejte. Pouzivam tohle reseni pro par lidi,
kteri pro nas pracuji externe a funguje to. Sprava vsech uzivatelu
je na jednom miste a dela to jeden clovek, ktery nemusi sendmailu
a unixu vubec rozumet (taky nerozumi a ja pak mam vic casu na
hrani se sendmailem a FreeBSD :-)

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz