jak oddelit postu pro jednoho uzivatele

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Září 1 11:07:14 CEST 2000

Pane, kdyby to slo, je to jiz hotove ;-))
jenze z ruznych duvodu nemam naprosty zajem na tom, aby ma posta dorazila
vubec kdy do exchage. Duvody jiste nemusim uvadet.

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++