jak oddelit postu pro jednoho uzivatele

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pátek Září 1 12:23:03 CEST 2000

> Omlouvam se, pokud jsem prilis natvrdly, ale vy porad mluvite
> o ADRESATOVI a ja potrebuji prepisovat ODESILATELE; mozna se
pouzivaji
> stejna pravidla, ale moje zkoumani tomu nenasvedcuje.
>
> Cil: potrebuji si z vnitrni site posilat poplachy na mobil a brana
> SMS chce, aby existovala domena odesilatele, coz v pripade
> server.nspuh.cz neexistuje (neni na inetu registrovana).
> Momentalne je to udelano tak, ze se
> maskaraduje (zasahem do CF) i root, ale nepoznam, ze ktereho
> vnitrniho serveru to pak je (ta SMSka). Protoze tech serveru
> [...]

Tak to je jednoduche. Je to stejne reseni, jenom se to pravidlo da
do LOCAL_RULE_1 (a koukam, ze jsem to predim popletl, adresat se
prepisuje v LOCAL_RULE_2). Zustava ale porad ten problem s pomlckou
a doplnenim tecek do vysledne adresy.

Pro vase pouziti by ale bylo asi nejlepsi pouzit procento, protoze
to je ten spravny zpusob jak rict, ze uzivatel je na nejake adrese,
ktera je pristupna skrz jiny stroj. Dokonce pak budete moct na tu
adresu udelat regulerni reply. Procento v OperatorChars je, takze
to nebude delat potize jako pomlcka. Zkuste tedy do sendmail.mc
pridat:

LOCAL_RULE_1
R$*<@server.nspuh.cz.>		$1%server<@nspuh.cz.>

S pozdravem

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz