jak oddelit postu pro jednoho uzivatele

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Září 1 12:23:41 CEST 2000

jen podotykam, ze na exchange nemuzu sahat - vicemene to chci bez toho,
aby to bylo na exchangi nejak videt.
sendmail.mc nepouzivam, zatim jsem vsechno delal primo do cf

s8.11.x mam, takze to muzu zkusit. diky za tip.
tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++