sendmail za routerem

Leos Bitto leos na servers.globopolis.com
Pondělí Září 4 08:27:53 CEST 2000

On Tue, 29 Aug 2000, Dan Lukes wrote:

> 	Jisteze pamatuju. Ale ne vzdy lze kvuli (pouhe) poste menit operacni
> system.

Jak jsem uz napsal, tento konkretni problem (auth & timeout) vubec neni
specificky jen pro postu! Ale je pravda ze treba u IRC, ackoliv tam jde
o uplne ten samy problem, si administrator obvykle muze dovolit poslat
uzivatele k sipku. Nebo i jinam. ;-)

> Ne vzdy je mozne vyclenit pro mail samostatny stroj tak, aby se
> (jen) kvuli poste mohl pouzit nejaky konkretni OS. A tak je tebou
> navrzeny postup sice lepsi, ale mene univerzalni,

Pro me je naprosto univerzalni, nebot jsem se kdysi rozhodl pouzivat
coby firewall pouze Linux a dodnes toho nelituji. ;-)

> kdezto muj je univerzalni,

Ne, neni. Ukazu ti firewally ktere poslat prislusne ICMP neumi.

> ale v konkretnich situacich nemusi byt nejlepsi z moznych.
> A je na puvodnim tazateli, aby si vybral ... ;-)

Presne tak. At si tazatel vybere ten OS ktery mu bude vyhovovat nejvic.
Ma zde volbu FreeBSD kde bude mit problemy a Linux kde problemy mit
nebude. ;-)

Leos