problem sendmail

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Úterý Září 5 09:55:51 CEST 2000

Zdravim

mam problem s jednym uzivatelom, ktory ked posiela postu, vrati sa mu naspet
hlaska od MAILER-DAEMON so Subjectom "Returned mail: Data format error"
sendmail 8.9.3

> The original message was received at [DATUM+CAS]
> from [DIALUPIPADRESAKLIENTA]
>
>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <prijemca na adresa.sk>
>
>    ----- Transcript of session follows -----
> ... while talking to mail.server.prijemcu.sk :
> <<< 501 <klient na umna.sk>... Sender domain must exist
> 501 <prijemca na adresa.sk>... Data format error

domena mojho klienta existuje (virtualna) uz niekolko mesiacov, mozno rokov
a je v poriadku...

prijemcova adresa je vraj uplne v poriadku, akurat ze od neho posta nechodi
vobec a vobec sa ani nevracia...

iny uzivatelia na tej istej domene nemaju ziadne problemy...

V com moze byt problem ?

dik

Maros