web rozhrani pro sendmail

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Září 5 12:17:56 CEST 2000

> Je mozne nejake free web rozhrani jako nadstavba nad funkcni sendmail 8.9.3
> ? Potrebuji pristup uzivatelu k POP3 schrankam + pripadne nejaka nastaveni
> napr. pres IE . Muze me nekdo doporucit ?

A co to vlastne potrebujete ?
sendmail je SMTP protokol a sluzi na POSIELANIE posty
POP3 sluzi na PREBERANIE posty.

Ked potrebujete nejake webmail, tak ich je plno. Ja pouzivam IMP. Da sa v
nom pouzit viac IMAP serverov, podpora databaz a cele je to v PHP.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2