web rozhrani pro sendmail

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Úterý Září 5 13:06:04 CEST 2000

No v podstate slo o obsluhu POP3 uctu pres internetovy prohlizec a o to zda
pripadne rozhrani pouzije uz stavajici POP3 ucty...ty uzivatele jsou
zavedeny jako POP3 a ne jako bezny uzivatel, ktery muze na konzoli.

Mrknu na ten IMP.

Diky

RS

"Jan Satko" <satko na quanto.uniag.sk> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.04.10009051216320.29861-100000 na quanto.nr.sanet.sk...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.