Standardna maximalna velkost posty

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Září 12 14:06:40 CEST 2000

Dne Út, 12 zář 2000 jste napsal(a):
> Zdravim,
> kolega k mojej velkej nevoli povolil nasim pouzivatelom posty velke 5 MB...
> podla mna 3 MB bolo akurat tak dost...
> viete mi to okomentovat ? afaik velkost posty nie je v RFC obmedzena...
> argumenty pre a hlavne proti vlkym postam poznam velmi dobre. Ide mi skor o
> komentare... kde kto kolko povoluje a co sa s tymi postami bude diat ak...

no zalezi na tom, co tam je za lidi. Kdyz to budou firmy, tak si asi obcas
potrebuji poslat mailem treba 2MB *.doc nebo tak neco (a tezko je budete nutit,
aby nejprve zabalili zipem ...). Kdyz je to nekde ve skole pro studenty, tak
dle mych zkusenosti staci i 50KB (padesat kilobajtu) jako maximalni velikost
posty. Osobne overeno :o) Takhle jsem ustrihnul postu u nas v ucebne a jak byli
vsichni v pohode a rychle a strucne vyrizovali svoji korespondenci ...

IMO - 5MB je tak maximum, co bych jeste toleroval. Ty 3MB se miz daji
rozumejsi, ale za optimum povazuji jeste mene ...

		Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...