Standardna maximalna velkost posty

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Září 13 08:39:34 CEST 2000

> kolega k mojej velkej nevoli povolil nasim pouzivatelom posty velke 5 MB...
> podla mna 3 MB bolo akurat tak dost...
> viete mi to okomentovat ? afaik velkost posty nie je v RFC obmedzena...
> argumenty pre a hlavne proti vlkym postam poznam velmi dobre. Ide mi skor o
> komentare... kde kto kolko povoluje a co sa s tymi postami bude diat ak...

U nas som dal nastavit 5MB a limitovany pocer recipientov po tom akosi
zacali posielat dokumenty a obrazky ale na 30-50 ludi.
Tak sa to pekne znasobilo, ze server mal co robit.
Este aj ked je 5MB blok, mi nechodia z niektorych serverov logy :-) (ale
co uz)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2