Standardna maximalna velkost posty

Radek Skrivanek skriva na seznam.cz
Středa Září 13 15:11:02 CEST 2000

dovolim si napsat take svoji poznamku:
optimalni velikost schranky v podnikovem prostredi (maly podnik - cca do
50-100uzivatelu) povazuji cca 3-5MB
pozn. pokud mate bezdrat ci jinou pocitanou linku tak kdyz vam prijde zprava
napr.10MB tak ji uzivatel nedostane (omezeni velikosti schranky), ale do
prenesenych dat je POCITANA !!!

Radek

<uhlar na fantomas.sk> píše v diskusním
příspěvku:968766054.439688 na virtual.nextra.sk...
> Zdravim,
> kolega k mojej velkej nevoli povolil nasim pouzivatelom posty velke 5
MB...