jak nastavit domain mail?

Martin Arnost (remove dots) "mqa" na k.a.i.s.e.r.cz
Pátek Září 15 21:09:53 CEST 2000

Jan Redl wrote:
> Staci delat pro onu domenu relay ( obvykle v conf. souboru
> /etc/mail/relay-domains ) a MX zaznamy v DNS se spravnymi preferencemi -
> napr:
>    MX 10  dialup
>    MX 20  zalozni-mx-server
> vice netreba.

Diky za tip. Ale hned jsem narazil na dalsi problem. Dialup masina ma
dynamickou adresu, jako prvni MX ji nemuzu dat, protoze je pokazde jina.
A kdyz to zkusim jen se zaloznim mx-em, tak se to pochopitelne vraci.
Existuje nejake jine reseni, nez vydolovat z providera pevnou adresu?

Martin