jak nastavit domain mail?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Sobota Září 16 12:23:59 CEST 2000

On Fri, Sep 15, 2000 at 09:09:53PM +0200, Martin Arnost wrote:

> Diky za tip. Ale hned jsem narazil na dalsi problem. Dialup masina ma
> dynamickou adresu, jako prvni MX ji nemuzu dat, protoze je pokazde jina.
> A kdyz to zkusim jen se zaloznim mx-em, tak se to pochopitelne vraci.
> Existuje nejake jine reseni, nez vydolovat z providera pevnou adresu?

A nebylo by lepsi davat vsechny maily pro tu domenu do specialniho
mailboxu a ten vybirat POP3 (APOP, POP3-SSL) fetchmailem? Takhle byste
tam mel navic autentifikaci ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//