pop3 a PHP

AlexII AlexII na point.sk
Čtvrtek Září 28 13:40:04 CEST 2000

No do PHPcka ako jazyka sa nevyznam ale podla nazvu prikazu 'IMAP_OPEN'
by som si myslel ze ide o prikaz ktory sa pouziva na sluzbu IMAP

imap2           143/tcp         imap            # Interim Mail Access Proto
v2
imap2           143/udp         imap
imap3           220/tcp                         # Interactive Mail Access
imap3           220/udp                         # Protocol v3
simap           993/tcp                         # IMAP over SSL

sluzba POP3 je o niecom inom:

pop3            110/tcp         pop-3           # POP version 3
pop3            110/udp         pop-3

... a este som si spomenul. Mam pocit ze podporu pre imap treba do PHP-cka
zakompilovat.

./configure --with-imap

Neviem ci je to default. To by sme sa dozvedeli keby Ste pastol do konfery
chybovu
hlasku, ktoru Vam to vratilo.

  -=<o>=- AlexII na point.sk -=<o>=-
      mailto:AlexII na point.sk