pop3 a PHP

Mira Tempir mira na cekit.cz
Čtvrtek Září 28 17:19:13 CEST 2000

| No do PHPcka ako jazyka sa nevyznam ale podla nazvu prikazu 'IMAP_OPEN'
| by som si myslel ze ide o prikaz ktory sa pouziva na sluzbu IMAP

Funkce ze skupiny imap se pouzivaji nejenom na imap, ale i pop3 a taky
nntp. Ano, je to trochu matouci.

To je dost slozita otazka. Overte si prvni ze ten pop3 demon bezi
(napriklad pomoci telnet localhost 110 ... user jmeno<enter>pass
heslo<enter>). PHP zkonfigurujte se zminenou volbou
--with-imap=/cesta_ke_knihovne_c-client

Vse je jiste peclive zdokumentovano v php*.tar.gz

zdravim
--
    Mira Tempír <miroslav.tempir na cekit.cz> ---[..čekit...]---
    http://www.cekit.cz/ ------------ it's all about Internet