odeslání pošty ve frontě

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Sobota Duben 7 13:30:53 CEST 2001

7. 4. 2001 napsal(a) Trnka Radek na téma ,odeslání pošty ve frontě`:

TR> znovu spustit aby se pošta odeslala.Dle logu se sendmail spouští takto:
TR> SMTP+queueing na 01:00:00.Podle mě se tedy pokouší odeslat poštu každou
TR> hodinu.Jak a kde nastavit aby to zkoušel např. každých 15 minut?Základní
TR> nastavení jsem prováděl pomocí webminu.Sendmail -8.11.0-8,RH 7.0 CZ.Velice

Tam kde je spouštěn (v RH pravděpodobně v /etc/rc.d/init.d/sendmail) bude
definován parametr ,,-q1h``). Změňte ho na ,,-q15m``. Prametr -q sám o
sobě určuje projdi frontu, parametr -q následovaný bez mezery časem dle
konvencí (vizte op.ps nebo jinou formu) určuje periodicitu (musíte ještě
dalšími parametry určit, zda ma sendmail bežet jako daemon a podobné věci,
ale to tam už máte). Škoda že jste nenapsal asi před hodinou, když jsem
ještě byl v RH 6.2 CZ, to bych se Vám podíval přesněji.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,