odeslání pošty ve frontě

Trnka Radek rt.sonic na worldonline.cz
Sobota Duben 7 13:12:37 CEST 2001

Dobrý den !
Potřeboval bych poradit kde nastavit po jaké době se má sendmail pokusit
odeslat poštu čekající ve frontě.Stává se,že jsem připojen pouze na
odeslání pošty ,ale sendmail jakoby čekal -musím démona ukončit a poté
znovu spustit aby se pošta odeslala.Dle logu se sendmail spouští takto:
SMTP+queueing na 01:00:00.Podle mě se tedy pokouší odeslat poštu každou
hodinu.Jak a kde nastavit aby to zkoušel např. každých 15 minut?Základní
nastavení jsem prováděl pomocí webminu.Sendmail -8.11.0-8,RH 7.0 CZ.Velice
vám děkuji za případné rady.S pozdravem RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nám takové potesení
upozornovat na chyby druhých.

Radek Trnka
CEZ a.s - ETE
rt.sonic na worldonline.cz