smarthost & mailertables

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Středa Duben 11 13:49:14 CEST 2001

> From: Jaroslav Stribrsky <Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz>
> Subject: smarthost & mailertables
>
> Dobry den,
>
> narazil jsem na problem s nastavenim sendmailu (8.9.3) na Linuxu. V tuto
> chvili ho pouzivam jako relay pro windowsove masiny a tento stroj dale
> forwarduje veskerou postu na sveho smarthosta. Rad bych ho vyuzil jeste
> jako zalozni mailserver pro dalsi domenu. Kdyz jsem na tento pocitac
> nasmeroval MX zaznam a v access povolil relay, postu sice prijal, ale
> automaticky preposlal na smarthosta. To jsem pochopil a udelal druhy
> [...]

hmm co takto skusit pouzit smrthost z mailertable ...
t.j. mailertable vyzera takto:

domena.sk        smtp:server.domena.sk
.                        smtp:smarthost.sk

co by malo rozposlat postu podla mailertabler a ostatne na smarthost.

a nedefinovat smarthosta cez mc a configy ...
bbo