smarthost & mailertables

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Duben 12 00:08:22 CEST 2001

Miro Bobovsky wrote:
> hmm co takto skusit pouzit smrthost z mailertable ...
> t.j. mailertable vyzera takto:
>
> domena.sk        smtp:server.domena.sk
> .                        smtp:smarthost.sk
>
> co by malo rozposlat postu podla mailertabler a ostatne na smarthost.

Otestoval jsem to a funguje to. Zkusil jsem jeste jednou i tu standardni
funkci smarthosta & mailertables a zjistil jsem, ze to take funguje,
ovsem jen je treba spravne zapsat mailertables :-((

mel jsem
.domena.cz	smtp:[mail.domena2.cz]
^^^ ta tecka na zacatku zpusobila, ze to nefungovalo :-(

	Diky za nasmerovani

		Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !