Zalohovani posty

Michal Malina :) Michal.Malina na Losan.CZ
Čtvrtek Duben 12 21:24:24 CEST 2001

Ahoj vsichni, pisu do konference poprve, ani Mi poradne neni jasne jak to funguje :)
At to neprodluzuju. Sendmail bezici na RH7. DNS pro domenu mam pod kontrolou. Nedari se mi zalohovani posty.
v DNS mam zaznamy:
MX    10 email.domena.cz.
MX    20 emailzaloha.domena.cz
Na email.domena.cz jsou umisteny logicky schranky, emailzaloha.domena.cz je odlisny pocitac, na kterem ale bezi onen DNS zaznam. Vypnu-li tedy email.domena.cz mela by se posta uchovavat na emailzaloha.domena.cz. Alespon toho chci docilit. Ovsem takto to nefunguje :(( Musi se na onom pocitaci, ktery slouzi jako zalohovaci nastavit neco v konfiguraci sendmailu, aby tu postu pro urcity server zalohoval? Bud se Mi po odeslani (pri vypnutem email.domena.cz) vrati hlaska, ze adresa ma trvale fatal error, nebo se Mi vrati hlaska "LOOPBACK BACK TO ME, MX PROBLEM?"
Poradte Mi prosim, jak nastavit zalohovani posty.
Dekuji Michal Malina