Zalohovani posty

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pátek Duben 13 01:01:48 CEST 2001

Michal Malina : wrote:

> v DNS mam zaznamy:
> MX    10 email.domena.cz.
> MX    20 emailzaloha.domena.cz
> [...]

	Celkem nic specialniho se nastavovat nemusi. Hlaska "LOOPBACK BACK TO
ME, MX PROBLEM?" by se mela obvykle objevovat pri spojeni na finalni
pocitac, tedy email.domena.cz. pokud TAM neni sendmail nakonfigurovan
jako finalni prijemce posty pro prislusnou domenu (sendmail.cw).

	Zalozni mailer naopak nesmi byt jako finalni prijemce nakonfigurovan
(coz normalne urcite neni), jediny problem, ktery muze nastat jsou RELAY
restrikce, ty by se ale rozhodne neprojevovaly touto hlaskou.

	Nicmene, dotaz je polozen pomerne nejasne - celkem vam nemam za zle, ze
jste zmenil jmena stroju, ale chybove hlasky byste poslat mohl -
soucastni one "fatal error" je totiz nejspis pomerne podrobny popis k
cemu doslo - takze by vam slo poradit bez spekulaci a popsani spousty
radek.

	Takhle vam mohu poradit jedine - polozte otazku jeste jednou a doplnte
poradnymi informacemi - tedy co PRESNE se deje kdyz hlavni stroj nebezi
a vy poslete postu. Take muzete vyzkouset rucne provest SMTP session na
zalozni stroj a poslat co presne se delo. A pokud dorucovani nerozumite
natolik, abyste to mohl zkusit, zeptejte se nekoho, pred kym nebudete
muset tajit zakladni informace, ktere nutne potrebuje proto, aby vam
mohl poradit - a ten vam pak skutecne poradi jasne, efektivne a nejspis
mu to nezabere ani tolik casu co me napsani tohoto dopisu.

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz