sendmail, smrhs, .forward

Jaroslav Javor javor na uh-net.cz
Pátek Duben 13 09:49:14 CEST 2001

Dobry den,
a je ten program v adresari /etc/smrsh, kdyz tam mate zaplou podporu smrsh?
Zkuste to kdyz tak spustit v aliases. Mate chmod u=xrw,g-rwx,o-rwx .forward
?
No, nemuselo byt tak restriktivni, hlavne aby tam nebyl zapis pro skupinu a
ostatni. Ja bych to typnul na prava (programu, adresare ... ) Zkuste tam dat
minimum co lze a postupne pridavat. Kdyz tak poslete vic hlasek - zapnete si
sendmail do debug modu.

JJ