sendmail, smrhs, .forward

Michal Konupčík konup na azz.cz
Středa Duben 11 15:42:20 CEST 2001

Dobry den,
uz druhy den se tady morim s problemem , ze mi na jednom serveru
nefunguje spusteni programu v .forward (na jinych serverech mi to
jede, vse RH6.2 ci 7.0, sendmail 8.11.0)
vraci to :
line 1: |/etc/smrsh/prg... Address tester is unsafe for mailing to programs

link do /etc/smrsh vytvoreny mam a pokud spustim samotne
"smrsh -c prg" tak je vse OK a program se provede

Zajimave je, ze pokud v sendmail.cf celou sekci Mprog vyhodim pryc , nebo
tam dam treba jen spousteni sh, tak je vysledek uplne stejny.
Jakoby ten program odmitlo jeste neco pred Mprog, ale nemuzu prijit na to
co.

Mlocal,         P=/usr/bin/procmail, F=lsDFMAw5:/|@qSPfhn9,
S=EnvFromL/HdrFromL, R=EnvToL/HdrToL,
                T=DNS/RFC822/X-Unix,
                A=procmail -Y -a $h -d $u
Mprog,          P=/usr/sbin/smrsh, F=lsDFMoqeu9, S=EnvFromL/HdrFromL,
R=EnvToL/HdrToL, D=$z:/,
                T=X-Unix/X-Unix/X-Unix,
                A=smrsh -c $u

    -konup-