Zalohovani posty

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Duben 14 08:37:01 CEST 2001

Dobry den,

> To samozrejme NENI pravda.
>
> Doruceni probiha slozitejsim nez naznacenym schematem. Spravne tedy -3-
> zni:
> Sekundar se znovu pokusi dorucit postu - kvuli tomu si znovu zjistit z
> DNS MX zaznamy, podiva se, jestli on sam je mezi MX uveden a pokud ano,
> vyradi sebe a vsechny dalsi se stejnou nebo horsi preferenci. Tim mu
> zbude redukovany seznam (v tomto pripade obsahujici pouze primar) a tam
> se dopis pokusi dorucit.
>
> LOOP timto zpusobem ROZHODNE nevznika.
A nie je to len problem, ze sendmail nevie, ze pre danu domenu ma preberat
maily?

> Vice viz RFC 974 (zejmena odstavec Interpreting the List of MX RRs)

> Jde to i bez kouzel s mailertable.
Ja na to - a k plnej spokojnosti pouzivam /etc/mail/local-host-names
kde su uvedene vsetky lokalne domeny, pre ktore ma sendmail prijimat postu.
No a samozrejme, ze v sendmail.cf musi byt skonfigurovane, ze to ma byt
prave v tomto subore ;-) RH7.0 to ma takto nastavene default.

Vlado
In. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454